CHARACTER KILL
zabití postavy nastálo. Za tuto postavu již nelze dál hrát. Hráč si musí vytvořit postavu novou.
Je zakázáno navazovat na předešlé RP vaší staré postavy (příbuzný, člen skupiny apod.,)
Po CK se nelze ke stejné frakci vrátit po dobu 14 dní.
Je zakázáno jakýmkoli způsobem si přenášet majetek z jedné postavy na druhou.
Každý hráč má jinak stanovené hranice na udělování CK, tudíž je potřeba přímého souhlasu osoby při konkrétní RP akci = nesmí se ptát osoby na CK před akcí!
O CK své postavy si každý hráč rozhoduje sám.
V případě udělování CK osobě je nutný jeho souhlas
Příklad: Sheriffovi se podaří chytit banditu při přepadu jiné osoby. Odvede si jej do cely, kde jej bude vyslýchat. Povšimne si dalšího zápisu ohledně napadení sheriffa ve městě, vykradení obchodu, krádež koně … od té stejné osoby.
Následně se může/nemusí optat v herním LOOC CHATU – Schvaluješ CK? Důvody: chycen při přepadení, napadení sheriffa, vykradení obchodu, krádež koně… Odpověď od tázaného může být pouze: ANO / NE. Odpověď protistrany musí být ostatními tolerována.
Force CK je zakázáno! Nesmí se hnát hráčovu postavu na smrt za každou cenu!
Příklad: Hráč nesouhlasí se schválením CK, jiného hráče to naštve tak mu zaRPí, že mu nandává oprátku a spustí jej dolů, nebo že mu jakkoliv jinak způsobuje smrtelné zranění.
CK – Zásah Ateamu
Je možný POUZE, pokud hráč koná se svou postavou proti pravidlům, např. odmítá rpit Fear, NVL v situacích, kdy je to od něj situací vyžadováno.
Příklad 1.:Sheriff je unesen banditskou skupinou 8 lidí a neprojevuje Fear, vysmívá se jim, že ho nemohou zabít, protože jim to nedovolí.
Příklad 2.: Bandita skončí v cele za napadení sheriffa a požádá si o soudní proces, na kterém nejedná uváženě. Chová se agresivně i přes počtovou převahu v místnosti, následně začne mixovat do voicu „tak to na discordě napsané není“.
Týká se i ostatních pravidel!
V takovýchto případech, CK NIKDY neschvaluje jeden člen AT! Vždy se musí podílet na hlasování více členů.
CK je a bude vždy volbou každého z Vás, v případě, že budou pravidla z Vaší strany dodržovány, máte životy svých postav v rukou jen vy!
ROLEPLAY
Roleplay znamená hraní role s vlastním příběhem, který musí reflektovat dění na serveru a příběhy ostatních hráčů, se kterými přichází na serveru do interakce.
OUT OF CHARACTER
Hráč komunikuje a jedná jako skutečná osoba, nikoli jako jeho postava ve hře. Tento režim je využíván pro administrativní komunikaci, technické problémy a osobní rozhovory, které nesouvisejí přímo s děním ve hře.
IN CHARACTER
Hráč jedná a komunikuje výhradně v rámci své postavy. To zahrnuje všechny akce, dialogy a rozhodnutí, které postava učiní v rámci herního světa.
ME
Je příkaz používaný v textovém roleplayi k popisu akcí, emocí postavy , interagováním s prostředím apod.
DO
Je příkaz používaný v textovém roleplayi k popisu scén, stavů objektů nebo jiných situací, které jsou relevantní pro příběh a interakce postav. Příkaz /DO je určen k tomu, aby ostatním hráčům poskytl důležité detaily, které by jejich postavy mohly vidět, slyšet nebo jinak vnímat.
TRY
Je příkaz používaný k vyjádření pokusu postavy o vykonání akce, jejíž výsledek není zaručen.
METAGAMING
Metagaming je jednání hráče, kdy využívá informace, které jeho postava nemá k dispozici, aby získal nespravedlivou výhodu nebo ovlivnil průběh hry. Tyto informace mohou pocházet z různých zdrojů, jako jsou rozhovory s ostatními hráči mimo hru, sledování herních záznamů nebo jakýkoli jiný způsob získání informací, které postava ve hře nemá možnost získat.
GROSS RP
Gross RP zahrnuje roleplay, který obsahuje následující prvky:
- Extrémní násilí (např. mučení, brutální vraždy)
- Sexuální násilí nebo explicitní sexuální obsah
Pravidla Gross RP
1.Předchozí souhlas:
Hráči musí získat souhlas všech zúčastněných stran před zahájením jakékoli scény, která by mohla být považována za Gross RP.
- Respektování hranic:
Hráči musí respektovat hranice ostatních hráčů. Pokud někdo vyjádří, že se necítí pohodlně s určitým typem Gross RP, ostatní hráči to musí tolerovat a RP tohoto typu ukončit
Verbální Gross RP – nechutný obsah, zmíňovaný ve voice (nevztahuje se na vulgarismy)
MIXING
Mixing je situace, kdy hráč:
- Používá informace získané OOC způsobem, které ovlivňují akce nebo rozhodnutí jeho postavy IC.
- Reaguje na IC situace na základě svých osobních (OOC) emocí nebo názorů, místo toho, aby jednal podle charakteru své postavy.
- Přenáší své IC zážitky nebo konflikty do OOC komunikace a vztahů, což může vést k osobním neshodám nebo konfliktům mimo hru.
POWERGAMING
Powergaming nastává, když hráč:
- Vykonává akce, které jsou nerealistické nebo nepřiměřené schopnostem jeho postavy.
FEAR RP
Fear RP v herním světě roleplaye se týká toho, jak hráči reagují na situace, ve kterých je jejich postava vystavena nebezpečí nebo strachu. Toto pravidlo je navrženo tak, aby zajistilo realistické a pohlcující reakce postav na stresové a nebezpečné situace, což přispívá k autenticitě a emocionálnímu zapojení ve hře. Pravidla Fear RP:
- Realistické reakce: Hráč by měl hrát svou postavu tak, aby realisticky reagovala na nebezpečí.
- Nevyvolávání strachu: Hráč by neměl uměle snižovat úroveň strachu své postavy nebo ignorovat reálné nebezpečí, kterým je jeho postava konfrontována.
- Respektování situací: Hráči by měli respektovat nebezpečí a potenciální důsledky svých akcí, což zahrnuje i to, že by se měli snažit vyhnout situacím, které by mohly vést k úmrtí jejich postavy, pokud je to možné.
Army Fear –
každý hráč je povinnen Rpit fear z armády, která má při sobě Gatling.Tzn. v případě, že hráč narazí na Army postavy bez gatlingu nemusí ten fear reflektovat v tak velké míře jako když hráč narazí na Army s Gatlingem. V případě, že Armáda se vydá do světa s Gatlingem, v očekávání jsou situace, kdy se jakkoliv velké skupinky rozprchnou, nikoliv že se jim postaví. Když se tak stane, tak bude brán ohled na nerefllektování Fearu a může dojít buď k CK postavy, která fear nereflektovala, případně trestem banu. Účelem armády je deeskalovat přehrotěné situace bez smyslu a může být povolána pouze na podložený soudní příkaz, protože Armáda spadá také pod NEUTRÁLNÍ frakci.
PRAVIDLO INVENTÁŘE
Vše co máte v inventáři postavy, máte u sebe.
COMBAT LOG
Combat Log se vztahuje na neoprávněné odpojení, kdy hráč opustí hru (disconnect) během např. konfliktní situace s ostatními hráči, aniž by se pokusil o řešení nebo ukončení konfliktu, = odpojení z RP akce.
KILL ON SIGHT
Zabití na první pohled bez předešlého RP a interakce.
POZNÁVÁNÍ HRÁČŮ
Hráče / jejich postavu lze rozpoznávat podle:
- koně (vzhledem k možnosti, že si každý hráč může vytvořit svého custom koně, není zde nastaveno omezení tohoto pravidla)
- obličeje
- hlasu
- specifických prvků (oblečení, vlasy, vousy, zbraně apod.,)
Nelze rozpoznávat podle:
- zamaskované tváře / celé postavy
Tudíž ilegální postavy si budou muset dát záležet jak na maskování, tak změně hlasu při ilegálních činnostech.
NVL- NO VALUE OF LIFE
Týká se situací, kdy hráčova postava jedná bez ohledu na vlastní život nebo zdraví, což narušuje realismus a autenticitu roleplaye.
NVL zahrnuje:
Bezohledné chování: Hráčova postava jedná bez ohledu na možné důsledky nebo rizika pro svůj život nebo zdraví.
Nerealistické riskování: Postava se vystavuje extrémnímu nebezpečí nebo provádí nerealistické činy bez ohledu na svou vlastní bezpečnost.
Hráči by měli hrát své postavy tak, aby respektovaly vlastní život a zdraví, stejně jako by to dělali ve skutečném životě.
Příklad NVL: Hráč leží svázaný lasem na zemi a okolo něj stojí zamaskovaná, ozbrojená skupina. Ipřesto se hráč rozhodne z lasa rozvázat a následně vytáhne zbraň a pokusí se protivníky postřílet. = souvisí i s pravidel Fear RP
RP INJUIRIES
RP injuries zahrnuje:
Realistické reakce: Hráči by měli realisticky zahrnovat dopady zranění na své postavy. To zahrnuje bolest, omezení pohybu, sníženou schopnost koncentrace nebo jiné fyzické a emocionální důsledky.
Důsledky pro postavu: Zranění by mělo mít dlouhodobé nebo krátkodobé důsledky pro postavu, které ovlivňují její schopnosti a chování. Například zlomenina nohy by mohla postavu omezit v pohybu, zatímco hluboká rána může způsobit ztrátu krve a slabost.
Pravidla RP injuries:
Realistické léčení: Hráči by měli postavy léčit zranění realistickým způsobem, který odpovídá hernímu světu. To může zahrnovat návštěvu doktora, léčení ran a odpovídající dobu zotavení.
Komunikace s ostatními hráči: Hráči by měli informovat ostatní o zranění svých postav (skrze /me, /do. /stav), aby ostatní mohli reagovat a mohli se řídit v souladu s tím, jak je to pro jejich postavy relevantní.
Respektování herního světa: Zranění by mělo být zahrnuto do herního příběhu a mělo by ovlivnit rozvoj postavy a interakce s ostatními.
KRÁDEŽE
Hráč může ukrást jinému hráči vše co má u sebe, ale nesmí jej nutit k výběru z banky, či itemů z brašny / vozu.
CHEATY
Jakékoliv, samozřejmě zakázány a trestají se permabanem.
ZNEUŽITÍ BUGŮ
V případě, že narazíte na jakýkoliv bug, Vás žádáme o jeho nahlášení.
V případě, že bude hráč zneužívat bugu ve svůj prospěch, bude mu ihned odebrán WL do doby, než se bug odstraní + budou mu sebrány veškeré „výhody“, které bugem získal.
FORCE REVIVE
Revive při únosu ze strany oběti je čistě dobrovolný.
Je zakázáno jakkoliv se snažit ovlivňovat rozhodnutí tázaného, taktéž odsuzovat zjevným způsobem (LOOC chat, ooc chat, pmky apod.). Respektujme rozhodnutí spoluhráčů.